پرهام دیزاین

دیوار پوش ماربل شیت مناسب آشپزخانه و سرویس بهداشتی

در این مطلب می خواهیم راجع به دیوار پوش ماربل شیت اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. به دلیل اهمیت دیزاین و دکوراسیون منازل و ساختمان هر روزه شاهد محصولات جدید و متنوعی در بازار هستیم. ماربل شیت یکی از محصولات پرطرفداری است که برای زیبایی بیشتر محیط های مختلف تولید و روانه بازار شده است.

ماربل در لغت به معنای سنگ مرمر است. ماربل شیت یا همان سنگ مصنوعی، ورق های پی وی سی با روکش سنگ مصنوعی می باشد. ماربل شیت تهیه شده از مواد مختلف شیمیایی و رزین است و با طرح و رنگ های مختلف از سنگ مرمر تولید می شود. البته ماربل شیت در طرح هایی چون چوب، کاغذ دیواری و…تولید می شود اما محبوب ترین آنها طرح سنگ می باشد. در ادامه شما را با انواع ماربل شیت ، کاربردها و روش نصب آن به طور کامل آشنا می کنیم.

دیوار پوش ماربل شیت

انواع دیوار پوش ماربل شیت

دیوار پوش های ماربل شیت از 70پی وی سی و 30درصد پودر سنگ تشکیل شده است به همین دلیل دارای استحکام بالایی برای استفاده در هر محیطی دارد.

ماربل شیت در طرح و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شود به همین دلیل جزو پرطرفدارترین انتخاب ها برای هر دکوراسیون به شمار می رود. ماربل شیت استفاده های گوناگون دارد اما عمدتا آن را با نام دیوار پوش می شناسند.

از ماربل شیت می توان برای کاربردهای زیر بهره برد:

بین کابینتی و پشت گاز: محصولاتی که برای بین کابینت یا پوشش پشت گاز استفاده می شوند باید دارای مقاومت بالا و خاصیت ضد حرارتی باشند. ماربل شیت با دارا بودن این خصوصیات انتخابی عالی و زیبا برای بین کابینی و پوشش پشت گاز است.

پشت تی وی : برای طراحی تی وی وال، انتخاب های گوناگونی وجود دارد اما ماربل شیت به دلیل طرح و رنگ های متنوع جزو بهترین گزنه ها به شمار می رود.

میز کانتر: ماربل شیت با مقاومت بالا یکی از گزینه های طراحان و سازندگان برای میز کانتر است.

صفحات کابینت: به دلیل ضد خش بودن این محصول پرطرفدار یکی از انتخاب های مدرن برای صفحات کابینت می باشد.

سقف کاذب: از تایل های60در 60 ماربل شیت می توان برای اجرای سقف کاذب استفاده نمود.

دیوار پوش: استفاده از ماربل شیت به عنوان دیوار پوش در اولویت مصارف ان قرار دارد.

پوشش ستون: استفاده از یک پوشش مناسب برای ستون های موجود ساختمان دغدغه بسیاری از افراد است. دیوار پوش های ماربل شیت با مقاومت و سرعت نصب بالا پوششی زیبا و جذاب برای این مکان ها بوجود می اورد.

دیوار پوش ماربل شیت

بهترین جنس ماربل شیت و مزایای آن

ماربل شیت جزو دیوار پوش های ضد ضربه می باشد و دارای استحکام بسیار بالایی است. این محصول در طرح و رنگ های بسیار متنوعی وجود دارد و به دلیل استحکام و زیبایی ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به کار گیری ماربل شیت در دکوراسیون دارای مزایای بالایی است که آنها را برای شما بیان می کنیم:

قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی سطوح: ماربل شیت بر روی تمامی سطوح از جمله گچ، سیمان، سرامیک و…قابلیت اجرا دارد.

ظاهری بسیار زیبا و جذاب: ظاهر زیبا و تنوع بالای ماربل شیت یکی از مزایای مهم آن برای دکوراسیون به حساب می آید.

آنتی باکتریال: دیوار پوش های ماربل شیت به دلیل استفاده از پی وی سی در تولید آن خاصیت آنتی باکتریال دارد و برای محیط های بهداشتی نیز مناسب است.

عایق حرارت: ماربل شیت دارای مقاومت بالا در برابرحرارت است که به عنوان دیوار پوش دیر سوز هم شناخته می شود.

قابلیت شست و شو: ماربل شیت مقاوت در برابر رطوبت است و قابلیت شست و شو دارد و در محیط های مرطوب نیز قابلیت اجرا دارد.

قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به سنگ و نصب آسان: ماربل شیت نسبت به سنگ قیمت پائین تری دارد. نصب آسان به دلیل عدم نیاز به مصالح و متریال خاص از دیگر مزایای ماربل شیت است.

عایق صوت و رطوبت : این محصول به دلیل استفاده از پی وی سی در آن عایق مناسبی برای صدا و رطوبت نیز است.

دیوار پوش ماربل شیت

پرطرفدارترین رنگ ها و طرح های ماربل شیت

برای دیزاین مدرن، ماربل شیت انتخابی مناسب و جذاب است. ماربل شیت در طرح سنگ ، چوب و ساده تولید می شود. همانطور که تمامی محصولات در طول زمان تحت تاثیر مد قرار می گیرند، برخی رنگ و طرح های ماربل شیت هم در هر دوره ممکن پرطرفدارتر باشد. اما نهایتا انتخاب طرح و رنگ دیوار پوش باید مطابق با سلیقه و دکوراسیون محیط منزل شما باشد.

در ادامه بعضی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین رنگ های ماربل شیت را برای عنوان کرده ایم:

  • دیوار پوش ماربل شیت سفید
  • دیوار پوش ماربل شیت مشکی
  • ماربل شیت سفید و نقره ای
  • ماربل شیت قهوه ای و بژ
  • دیوار پوش سفید و خاکستری
  • ماربل شیت آبی و سفید
  • ماربل شیت سفید و خاکستری

دیوار پوش ماربل شیت

قیمت انواع دیوار پوش ماربل شیت و ابعاد استاندارد آن

قیمت ماربل شیت برای اجرا در هر مکانی به ابعاد، طرح و رنگ انتخابی بستگی دارد. برای خرید و اجرای ماربل شیت، بورس و مکان مشخصی وجود ندارد و این خدمات معمولا توسط شرکت ها و دیزاینرها ارائه می شود. ماربل شیت در صفحاتی استاندارد با ابعاد60*120و280*120 تولید می شود.

ضخامت این صفحات بین 2,5تا4 میلی متر است. ماربل شیت در برند ها، قیمت و طرح های متنوعی در بازار موجود است اگر قصد اجرای ماربل شیت برای فضای منزل و محل کار خود را دارید با متخصصان مجموعه پرهام دیزاین درتماس باشید تا با ارائه مشاوره به طور دقیق و با توجه به بودجه شما برآورد قیمت داشته باشید.

دیوار پوش ماربل شیت

روش نصب دیوار پوش ماربل شیت

مرحله اول در نصب دیوار پوش ماربل شیت اطمینان از تراز و صاف بودن سطح زیرین کار می باشد. اگر سطح مورد نظر یکدست نبود باید زیرسازی انجام شود. چوب روسی و پروفیل های اف و یو ابزار زیر سازی مناسب برای انجام دیوار پوش ماربل شیت هستند. اتصال چوب روسی و پروفیل برای زیر سازی توسط پیچ و رولپلاک انجام می شود.

امیدواریم تا اینجا اطلاعاتی را که راجع به دیوار پوش ماربل شیت در اختیارتان قرار دادیم کارآمد واقع شده باشد.

در مرحله بعد ورق های ماربل شیت را در سایز های مورد نیاز برش دهید. این کار به سادگی توسط کاتر قابل انجام است. و در نهایت با استفاده از چسب مقاوم پلی اورتان یا چسب کالباس صفحات را به محل مورد نظر متصل کنید. اگر در تهران به دنبال بهترین و معتبرترین مرکز جهت ارائه خدمات اجرا و نصب ماربل شیت هستید، مجموعه تخصصی پرهام دیزاین با سال ها تجربه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. ماربل شیت یکی از اجزای دکوراسیون مدرن شناخته می شود که دارای طرح و رنگ هایبسیار متنوعی برای هر سلیقه ای می باشد.

نصب این محصول بسیار ساده و سریع می باشد و قابلیت اجرا در هر مکانی را دارد و دارای مزایای بالایی است. مجموعه پرهام دیزاین، با ارائه انواع خدمات دیوارپوش مانند ترمووال، کف پوش و طراحی و اجرای دکوراسیون آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستوجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط