پرهام دیزاین

ساخت و نصب تی وی وال مدرن و کلاسیک شیک

تی وی وال

تی وی وال به عنوان دیواری که تلویزیون روی آن قرار می گیرد به عنوان یک شاخص و نقطه کانونی مورد توجه طراحان دکوراسیون است. آنها صفحاتی مجزا از دیوارهای خانه به شمار می روند و در رنگ، طرح و جنس های مختلف تولید می شوند که امروزه نقش مهم و پر رنگی در دکوراسیون منازل ایفا می کنند.

با در نظر نگرفتن زیبایی و جذابیت آن ، کمبود فضا و بزرگ بودن تلویزیون ها مهم ترین عواملی هستند که باعث می شوند افراد به جای میز تلویزیون از آن استفاده کنند. بهترین متریال برای اجرای این طراحی با توجه سلیقه و بودجه شما مشخص می شود. می توانید از سنگ مرمر یا اسلب های مختلف چوبی استفاده نمائید.

هر یک از سبک ها و متریال های مورد استفاده در آن می تواند دارای زیبایی و کیفیت منحصر به فردی باشد. گروه پرهام دیزاین، آماده ارائه مشاوره و خدمات طراحی و اجرای تی وی وال به شما عزیزان می باشد.

تی وی وال

انواع تی وی وال

 امروزه با توجه به اهمیت دکوراسیون و زیبایی منازل، هر روزه مدل ها و طرح های زیادی برای سلیقه های مختلف روانه بازار می شود. در انتخاب تی وی وال به هماهنگی آن با دیگر اجزای دکوراسیون مانند مبلمان باید توجه شود. با توجه به اینکه ایده و طرح های متفاوتی جهت زیبایی بیشتر منازل وجود دارد در ادامه شما را با پرطرفدارترین های آن آشنا می کنیم:

چوبی: از گذشته تا به امروز، چوب جزو جدایی ناپذیر دکوراسیون و طراحی منازل به شمار می رود.مدل چوبی نیز می تواند حس آرامش و صمیمیت بیشتری به فضا ببخشد.

مدرن:این روزها سبک مینیمال بسیار ترند و پرطرفدار است. در این سبک می توانید آن را به سبک مدرن طراحی نمایید. باید این نکته را مد نظر داشته باشید که دکوراسیون و لوازم اطراف آن بهتر است رنگ خنثی و روشن داشته باشد.

ترمو: ترمو یکی از مدرن ترین و مورد توجه ترین متریال برای دیزاین آن است. این محصول به دلیل زیبایی، سبک بودن و رنگبندی متنوع بسیار مورد استقبال است.

کلاسیک و نئو کلاسیک: دکوراسیون کلاسیک یکی از مهم ترین سبک های دیزاین منازل به شما می رود. برای داشتن مدل کلاسیک باید به سادگی آن دقت نمایید. این سبک مناسب فضا و منازل بزرگ با د کوراسیون کلاسیک است که در آن به جزئیات نیز توجه می شود.

آجر دکوراتیو: در طراحی آن یکی از متریال مورد توجه طراحان آجر دکوراتیو با طرح و رنگ های متنوع می باشد. آجر دکوراتیو به دلیل تنوع بالا مناسب هر دکوراسیون و سلیقه است.

ام دی اف: استفاده از ام دی اف در دیزاین آن بسیار مقرون به صرفه است و دارای طرح و رنگ های متفاوت و متنوعی نیز می باشد.

با آجر نسوز: یکی از پرکاربرد ترین متریال برای دیزاین منازل آجر نسوز می باشد. آجر نسوز به دلیل تنوع رنگی بالا مورد علاقه بسیاری از افراد است. آجر نما سفید، آجر سمیرم و آجر شاموتی جزو پر طرفدارترین انواع آجر در دکوراسیون منازل هستند.

تی وی وال

پرطرفدارترین رنگ های تی وی وال

برای طراحی و دیزاین تی وی وال باید دکوراسیون منزل و متراژ آن توجه نمائید. انتخاب رنگ مناسب در تی وی وال بسیار در زیبایی آن تاثیر گذار است. با در نظر نگرفتن سلیقه شخصی اولین نکته در انتخاب رنگ توجه به سبک منزل و دیگر اجزای دکوراسیون است. اگر سقف کوتاهی دارید استفاده از یک یا چند خط رنگی عمودی می تواند در بلند تر نمایش دادن سقف تاثیر گذار باشد و یا اگر دیوار تی وی شما بزگ است استفاده از دو متریال و رنگ جذابیت آن را بیشتر می نماید.

به طور کلی می توان هر رنگی را با توجه به سلیقه و همخوانی آن با دکوراسیون برای تی وی وال انتخاب نمود. مثلا رنگ سبز در دکوراسیون مدرن بسیار مورد توجه  قرار گرفته است.

تی وی وال

قیمت هر متر تی وی وال نسبت به متریال مورد استفاده

تی وی وال دیواری شاخص با نتطه ای کانونی برای قرار گیری تلویزیون در منازل می باشد. مهمترین بخش برای انتخاب و اجرای آن قیمت نهایی آن می باشد که پارامترهای مختلفی در تعیین آن تاثیر گذار است.

متراژ دیوار تی وی: هر چه متراژ ویدار تی وی بزرگتر باشد از مصالح و متریال بیشتری استفاده می شود.

سبک: سبک دیزاین تاثیر مهمی در قیمت نهایی آن دارد. مثلا مدرن یا کلاسیک بودن آن. در سبک مدرن به سادگی و خلوتی بیشتر توجه می شود.

متریال به کار رفته: هرچه از متریال بیشترو متنوع تری در تی وی وال استفاده نمائید قطعا به همان میزان قیمت نهایی کار برای شما بالا می رود.

تی وی وال

ساخت TV Wall سفارشی شیک

Tv Wall به دلیل اهمیت بالایی که در جذابیت منزل دارد باید دارای طراحی خاص و مناسب فضا باشد. اگر می خواهید سفارش یک تی وی وال شیک را بدهید، قطعا بهتر است طراحی آن را با در نظر گرفتن سلیقه شخصی خود به طراحانی دارای خلاقیت و سابقه درخشان بسپارید. انتخاب متریال دارای نقش مهمی است اما مسئله حائز اهمیت تر طراحی مناسب آن برای داشتن یک تی وی وال شیک و مدرن است.

تی وی وال

سفارش طراحی و ساخت تی وی وال در تهران

در ساخت تی وی وال، طراحی زیبا و مناسب فضا بسیار حائز اهمیت است. طراحی تی وی وال باید توسط فردی دارای مهارت و تخصص انجام شود. اگر شما هم برای زیبایی بیشتر منزل خود قصد سفارش طراحی و ساخت تی وی وال را دارید، با متخصصان مجموعه پرهام دیزاین در تماس باشید تا بهترین گزینه ها و انتخاب ها را پیش روی شما بگذارند.

تی وی وال به عنوان یک نقطه کانونی و مهم در دکوراسیون منازل بسیار مورد توجه است و برای دیزاین آن طرح و متریال بسیار متفاوتی وجود دارد. قیمت تی وی وال با توجه به متراژ و متریال به کار رفته در دیزاین آن متغیر می باشد. شما با مشاوره با طراحان و متخصصان پرهام دیزاین، در زمینه دکوراسیون منزل، با توجه به بودجه و سلیقه شخصی می توانید بهترین انتخاب را برای تی وی وال با استفاده از نصب ترمووال و ترموود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستوجو
دسته بندی ها
مقالات مرتبط