پرهام دیزاین

سفارش ساخت تخت کم جا متناسب با بودجه شما

تخت کم جا

در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی را راجع به تخت کم جا در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. امروزه تخت خواب جزو اصلی ترین لوازم و دکوراسیون منزل و اتاق خواب به شمار می رود. با توجه به نیاز و فضای منزل می توان از مدل ها و انواع مختلف تخت خواب استفاده نمود. به طور کلی تخت خواب به دو دسته اصلی یک نفره و دونفره تقسیم می شود.

برای افرادی که فضای محدودی برای قرار گیری تخت خواب دارند مدل تاشو یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. تخت خواب تاشو یا تخت خواب کم جا به دلیل محدودیت فضای موجود در منازل بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

در ادامه این مقاله به طور کامل شما را انواع تخت خواب کم جا آشنا خواهیم نمود. پرهام دیزاین، بزرگترین و معتبرترین تولید کننده محصولات چوبی و متخصص در زمینه طراحی و دیزاین منازل، هتل و محل کار شما می باشد.

تخت کم جا

انواع تخت کم جا در دکوراسیون اتاق خواب

 اتاق خواب یکی از اصلی ترین بخش های هرخانه ای می باشد. قطعا همه ما از داشتن اتاق خوابی سراسر آرامش و زیبایی لذت می بریم پس باید در انتخاب اجزای مختلف دکوراسیون آن دقت نماییم.

در منازلی که اتاق خواب هایی با فضای محدود دارند می توان با تخت خواب های تاشو بهترین دیزاین و استفاده بهینه از فضا را نمود. تخت های کم جا بسیار مدل های متنوع و زیبایی دارند اما هنگام خرید مهمترین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید کارایی آن برای شما می باشد. با توجه به ابعاد اتاق خواب می توان از یکی از مدل های مختلف تخت خواب تاشو که در ادامه تعدادی از آن را برای شما بیان می کنیم استفاده نمایید.

تخت خواب تاشو یکنفره و دونفره: به طور کلی تمامی تخت خواب ها دو نوع یک نفره و دونفره دارند. تخت کم جا نیز با توجه به نیاز شما به صورت یک و دو نفره تولید و روانه بازار می شود. تخت خواب تا شو افقی: این مدل از تخت خواب های کم جا فضای بیشتری از اتاق را اشغال می نماید پس هنگام خرید و سفارش باید به متراژ و فضای اتاق خواب دقت نمایید.

اما یکی از مزیت های این مدل قرار گیری شلف و فضایی با قابلیت های مختلف در بالای آن است. تخت خواب تاشو عمودی: تخت تاشو عمودی برای اتاق های کوچک یا هتل ها که بهترین استفاده از کمترین فضا بسیار حائز اهمیت است بسیار انتخاب مناسبی است.

تخت خواب تاشو قفسه دار: یکی از پر طرفدارترین مدل ها برای کسانی که از تخت تاشو در سوئیت یا مکان های قابل دید از منزل استفاده می کنند مدل قفسه دار است. در مدل تخت تاشو قفسه دار، میتوان از آن به عنوان کتابخانه و یا محل قرار گیری لوازم دکوری استفاده نمود.

تخت کم جا

بهترین جنس برای تخت کم جا

 با توجه به اینکه تخت خواب تاشو با توجه به فضای شما طراحی و ساخته می شود و امکان جایجایی ندارد پس استفاده از بهترین جنس در ساخت آن مهم است. استفاده از چوب در ساخت تخت کم جا به دلیل وزن و قیمت بالای آن مناسب نمی باشد و بهترین انتخاب mdf است. چوب mdfبه دلیل مقاوت و استحکام بالا برای همه نوع تخت علی الخصوص مدل کم جا که به دلیل باز و بسته شدن روزانه، گزینه بسیار مناسبی است.

تخت کم جا

پرطرفدارترین رنگ های تخت تاشو

یکی از مهم ترین ارکان اتاق خواب، تخت خواب می باشد. هنگام انتخاب رنگ برای اتاق خواب و دکوراسیون آن از تاثیر رنگها بر کیفیت خواب غافل نشوید. در دکوراسیون اتاق خواب باید با در نظر گرفتن ابعاد اتاق رنگهای لوازم مختلف را انتخاب نمود. پر طرفدارترین و مناسب ترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب زرد، بنفش، آبی ، سبز و نقره ای می باشداما مهمترین نکته هنگام انتخاب رنگ سلیقه شخصی شماست. با توجه به سلیقه های مختلف تمامی رنگ ها چه تیره چه روشن دارای طرفداران خود است.

نکته ای که شما باید به آن دقت کافی داشته باشید ابعاد محل قرار گیری تخت خواب است. اصلی ترین ویژگی تخت کم جا، اشغال فضای کم می باشد پس با انتخاب رنگ مناسب می توان فضا را بزرگتر جلوه داد. اگر اتاق خواب کوچکی دارید بهترین رنگها برای شما طیف رنگی شاد و روشن است زیرا فضا را بازتر و جذاب تر می کند و اگر دراتاق خواب یا محل قرار گیری تخت خواب محدودیت فضا ندارید می توانید از رنگهای تیره یا خنثی استفاده نمایید.

تخت کم جا

قیمت تختخواب کم جا

یکی از مهم ترین معیارهای قیمت هر وسیله ای متریال بکار رفته در ساخت آن می باشد. تخت خواب نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. اولین مسئله در تعیین قیمت تخت کم جا یک نفره و یا دونفره بودن و نوع طراحی آن است. قطعا هزینه ساخت و آماده سازی تخت دونفره بالاتر می باشد.

نوع چوب و یراق آلات استفاده شده درکم جا به دلیل طراحی خاص آن دارای اهمیت ویژه ای می باشد. هرچه لوازم بکار رفته دارای کیفیت بالاتری باشد قطعا قیمت تمام شده برای ساخت آن نیز بالا میرود.

مسئله دیگری که در تعیین قیمت تخت تاشو تاثیر گذار است مهارت سازنده می باشد. نوع طراحی و ساخت تخت کم جا به دلیل جابجایی و باز و بسته شدن آن در کیفیت کار و به تبع در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد.

تخت کم جا

سفارش طراحی و ساخت تخت کم جا در تهران

تخت خواب های کم جا و تاشو را می توان به صورت آماده در بازار و یا سفارشی تهیه نمود. پیشنهاد ما برای شما جهت خرید تخت خواب تاشو نمونه های سفارشی می باشد زیرا در هر مرحله از تولید می توانید از روند کار و متریال به کار رفته مطلع شوید. زیرا یراق و متریال بکار رفته در تخت کم جا از اهمیت بسیار بالایی در تخت خوابی که روزانه با وزن بالا باز و بسته می شود برخوردار است.

تخت کم جا

در تهران برای تهیه تخت کم جا کارگاه ها و مراکز مختلفی وجود دارند پس قبل از مراجعه حتما از کیفیت کار و مهارت سازنده ها اطلاعات کافی کسب نمایید. زیرا یک سازنده ماهر با طراحی ویژه و منحصر به فرد محصول نهایی با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. پیشنهاد ما برای طراحی و ساخت تخت کم جا برای شما عزیزان، پرهام دیزاین می باشد.

این مجموعه با بیش از 20 سال سابقه در تولید محصولات چوبی و استاد کاران متخصص در خدمت شما می باشد. امروزه در دکوراسیون منازل به دلیل متراژهای کوچک، تخت کم جا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در طراحی تخت کم جا باید به ابعاد قرار گیری و امکان باز و بسته شدن آن بسیار توجه شود.

 طراحی و ساخت تخت کم جا باید به مجموعه ای متخصص و دارای سابقه و مهارت سپرده شود. مجموعه تولیدی پرهام دیزاین با سابقه ای طولانی در طراحی و تولید انواع مختلف تخت خواب آماده ارائه مشاوره به شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستوجو
دسته بندی ها
مقالات مرتبط