پرهام دیزاین

معروف‌ترین برندهای خارجی ام دی اف موجود در بازار

ام دی اف خارجی

در این مطلب می واهیم اطلاعاتی را راجع به ام دی اف خارجی در اختیارتان قرار بدهیم. اگر قصد سفارش کابینت با ام دی اف خارجی داشته باشید یا برای اجرای دکوراسیون داخلی خاص و دکورهای متفاوت نیاز به استفاده از ام دی اف خارجی پیدا کنید، قطعا آشنایی با برندهای گوناگون آن اهمیت ویژه‌ای دارد. شما باید برندهای مختلف ام دی اف خارجی را بشناسید تا امکان انتخاب از میان آن‌ها را داشته باشید. برندهای ام دی اف خارجی موجود در بازار ایران بسیار متنوع است. شما می‌توانید با شناخت انواع ام دی اف خارجی و کسب اطلاع از کیفیت ساخت و اجرای هرکدام، تصمیم مطلوبی برای انتخاب بگیرید.

در این مقاله قصد داریم هر چیزی که از ام دی اف خارجی باید بدانید را بررسی کنیم و لیستی از برندهای شناخته شده آن ارائه کنیم.

پس همراه ما باشید تا اطلاعات جامعی در خصوص برندهای ام دی اف خارجی ارائه کنیم.

ام دی اف خارجی

مزایای استفاده از ام دی اف خارجی

استفاده از ام دی اف خارجی دارای مزایای متعددی است. با شناخت این مزایا قطعا انگیزه بیشتری برای شناخت و خرید برندهای مطرح و معروف ام دی اف خارجی به دست می‌آورید. در این بخش به مزایای استفاده از ام دی اف خارجی می‌پردازیم.

  1. کیفیت بالا: ام دی اف خارجی معمولاً با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ساخته می‌شوند. استاندارد ساخت این MDFها بسیار بالا است. همین موضوع موجب می‌شود تا استفاده از این نوع ام دی اف برای سازندگان به‌عنوان یک انتخاب لوکس و حساب شده مدنظر قرار گیرد. استفاده از مواد اولیه باکیفیت در تولید MDF اهمیت زیادی دارد. کیفیت بالای سطوح و مقاومت آن در برابر خط‌وخش یا فشار، به‌عنوان عواملی مهم و حیاتی شناخته می‌شوند.
  2. دوام و استحکام: یکی از ویژگی‌های استفاده از ام دی اف خارجی، دوام و استحکام بالای آن است. به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت و فرایندهای تولید پیشرفته، ام دی اف‌های خارجی اکثرا دوام بالایی دارند. همین ویژگی موجب می‌شود تا استفاده از این MDFها بسیار مطلوب باشد.
  3. تنوع در طرح و رنگ: یکی دیگر از مزایای استفاده از ام دی اف خارجی، دسترسی به مجموعه گسترده‌ای از طرح‌ها و رنگ‌ها است. خلاقیت در وسعت جهانی کمک می‌کند تا برندهای خارجی طیف وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌ها را ارائه کنند. به این ترتیب شانس زیادی خواهید داشت تا زیبایی و جلوه مطلوبی از ام دی اف خارجی تجربه کنید و لذت ببرید.
  4. طراحی پایدار: هرچند بنیان ساخت ام دی اف خارجی بر پایه اصول طراحی پایدار است، اما تولیدکنندگان ام دی اف خارجی با رعایت استانداردهای زیست‌محیطی، به میزان بیشتری در حفظ این جایگاه تلاش می‌کنند. همین موضوع موجب می‌شود تا شانس زیادی برای استفاده از مواد بازیافتی در تولید چنین متریالی وجود داشته باشد. تعهدات این برندهای خارجی و توجه به چنین جزییاتی، از جمله مزایایی است که می‌توانید آن را تجربه کنید.
  5. نگهداری آسان: صفحات ام دی اف خارجی به دلیل کیفیت بالای سطوح، قابلیت‌هایی مثل ضد آب بودن و ضد خش بودن را دارا هستند. به این ترتیب می‌توانید با خیال آسوده از این نوع ام دی اف خارجی استفاده کنید و تجربه نگهداری آسان‌تری داشته باشید.
  6. مقاومت در برابر رطوبت و حرارت: ام دی اف خارجی معمولاً دارای مقاومت بالاتری در برابر رطوبت و حرارت هستند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که ام دی اف خارجی برای استفاده در محیط‌های مرطوب مانند آشپزخانه و حمام به‌شدت مناسب باشند.  مقاومت نسبت به حرارت موجب می‌شود تا ریسک آسیب به کابینت و لوازم دکوراتیو MDF کاهش پیدا کند.
  7. تکنولوژی ساخت پیشرفته: برندهای ام دی اف خارجی معمولاً از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند. شما به‌راحتی می‌توانید به‌وسیله همین تکنولوژی پیشرفته، محصولی باکیفیت و عالی تجربه کنید. به این ترتیب قابلیت‌هایی مثل ضد خش بودن، ضد آب بودن و مقاومت مطلوب در این ورق‌ها پیش‌بینی شده است.
  8. طراحی‌های مدرن و به‌روز: ام دی اف خارجی معمولاً دارای طراحی‌های مدرن و به روزی هستند. ترندهای روز دنیا در این MDFها مدنظر قرار می‌گیرد تا بتوانید بهترین گزینه را برای فضاهای دکوراتیو انتخاب کنید. متخصصین پرهام دیزاین با اشراف بر این موضوع، تلاش می‌کنند تا در بسیاری از پروژه‌ها محصولاتی باکیفیت و طراحی خلاقانه اجرا کنند.
  9. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: برندهای معتبر ام دی اف خارجی، معمولاً خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند. هرچند در ایران تجربه چنین خدماتی نسبتا غیرممکن است؛ مگر در شرایطی که برند مدنظر نمایندگی فعالی برای ارائه خدمات داشته باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: ام دی اف ایرانی

معرفی برندهای ام دی اف خارجی

با شناخت برندهای ام دی اف خارجی، می‌توانید نگاه متخصصانه‌تری به این حوزه داشته باشید. برندهای ام دی اف خارجی هرکدام ویژگی خاص خودشان را دارند. به همین دلیل در این بخش به بررسی برندهای ام دی اف خارجی اشاره می‌کنیم.

1. برند ام دی اف ایگر (EGGER)

در لیست بهترین برندهای ام دی اف خارجی، باید ابتدا به برند ایگر اشاره کنیم. ایگر یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان ام دی اف خارجی در اروپا است. ایگر برندی اصیل و حرفه‌ای در اتریش است که به دلیل کیفیت عالی، می‌تواند بالاترین میزان مقاومت و تنوع را ارائه کند. توجه متخصصین این برند ام دی اف خارجی به تغییر سلیقه مشتریان و جدیدترین ترندهای موجود در دنیا، موجب شده است تا جایگاه برند ایگر روزبه‌روز رشد کند.

ام دی اف‌های ایگر دارای سطحی صاف و مقاوم هستند و اکثرا در برابر خط‌وخش، فشار، حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که ام دی اف ایگر به‌عنوان یک گزینه بسیار باکیفیت مدنظر قرار گیرد. معمولا محصولات متنوع برند ایگر، با طرح و نقش‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. همین تنوع باعث شده است تا در حوزه دکوراسیون داخلی، شاهد یک میل جمعی برای دستیابی به این برند باشیم. معمولا از MDF ایگر در ساخت کابینت، فضاهای دکوراتیو و خاص استفاده می‌شود.

طراحان خلاق به کمک ام دی اف‌های جذاب و زیبا، اثرات بسیار دوست‌داشتنی خلق می‌کنند.  برند معتبر ایگر، باتوجه‌ به استانداردهایی که دراختیار دارد، اقدام به تولید و عرضه محصولات مطابق محیط‌ زیست می‌کند. به همین دلیل شانس شما برای تجربه مطلوب از این برند زیاد است. ایگر تلاش می‌کند تا با کاهش اثرات مخرب بر روی طبیعت، در بازیافت و استفاده مجدد از لوازم و چوب‌ها، موفق عمل کند. وجود گواهینامه‌های معتبر در این مجموعه، تضمین کننده کیفیت، تعهدات و رسالت اجتماعی است.

ام دی اف خارجی

2. برند ام دی اف آلویک (Alvic)

اگر شما هم طرفدار ام دی اف خارجی هستید، قطعا اسمی از برند آلویک شنیده‌اید. این برند باکیفیت، بیش از 50 سال سابقه در تولید صفحات ام دی اف و سایر محصولات چوبی دارد. شناخته شده بودن برند آلویک، موجب شده است تا افراد بسیار زیادی علاقه‌مند به استفاده از آن باشند. آلویک یکی از پیشروترین‌های صنعت چوب در اسپانیا است.

ام دی اف‌های آلویک به دلیل کیفیت بالایی که در تولید دارند، موردتوجه سخت‌گیرترین طراحان قرار گرفته است. کیفیت بالای ام دی اف‌های آلویک در کنار ایجاد سطوح زیبا، متنوع، براق و مقاوم، موجب شده است تا مورد انتخاب طراحان زیادی باشد. مقاومت عالی این MDF در برابر خط‌وخش، حرارت و رطوبت، به‌عنوان پارامترهای مهم شناخته می‌شوند. در آلویک استفاده از تکنولوژی جایگاه ویژه‌ای دارد. به همین دلیل تمام متخصصین در این حوزه، تلاش می‌کنند تا در صورت پشتیبانی بودجه، از این متریال در پروسه ساخت محصولات دکوراتیوشان استفاده کنند.

تنوع بالایی که در طرح و نقش‌های این برند وجود دارد، ذهن هرکسی را به خود جلب می‌کند. آلویک همچنین تلاش می‌کند تا اصول پایداری را به‌خوبی رعایت کند. قوانین سفت و محکمی که در این حوزه وجود دارد، لزوم نظارت قوی به تولیدات را افزایش می‌دهد که حاصل آن منجر به تولید و عرضه MDFهای باکیفیت، بادوام و قابل بازیافت می‌شود. وجود استانداردهای مختلف در کنار گواهینامه‌های بین‌المللی در برند آلویک، انگیزه خریداران را چندبرابر می‌کند.

ام دی اف خارجی

3. برند ام دی اف ای جی تی (AGT)

اگر برای سفارش کابینت به متخصصین این حوزه مراجعه کرده باشید، قطعا بارها اسم برند ای جی تی (AGT) به گوشتان خورده است. این برند به‌عنوان یکی از برترین‌های ترکیه‌ای شناخته می‌شود. تولید ام دی اف از این برند، در سال 1984 آغاز شد. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت موفق به جلب نظر بازار هدف شده است. این برند با تکیه بر نیازسنجی دقیق مشتریان و  نوآوری در طراحی، شانس بالایی برای استفاده در فضاهای مختلف دارد.

استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در فرایند تولید، به‌عنوان یک مزیت دیگر از این برند شناخته می‌شود. شما به‌راحتی می‌توانید با تهیه ام دی اف‌های AGT  سطوحی صاف و یکدست را تجربه کنید. این موضوع در طراحی دکوراتیو اهمیت بسیار زیادی دارد. مقاومت به خط‌‌وخش از جمله مواردی است که باید حتما به آن توجه داشته باشید.

چنین ویژگی موجب کاهش ریسک آسیب به کابینت یا لوازم دکوراتیو می‌شود. نتیجه چنین مزیتی، طولانی‌شدن مدت‌زمان استفاده از MDF می‌شود؛ چرا که کیفیت عالی طول عمر لوازم ساخته شده با MDF برند AGT را افزایش می‌دهد. مقاومت در مقابل رطوبت نیز به‌عنوان یک پارامتر مهم دیگر مدنظر قرار می‌گیرد. استفاده از این محصولات در نواحی ساحلی و مرطوب بسیار راجی است.

یکی از ویژگی‌های برجسته AGT تنوع گسترده در طرح‌ها و رنگ‌های MDF است. این موضوع به طراحان و معماران داخلی امکان می‌دهد تا خیلی راحت، محصولاتی متنوع تولید کنند. ارزش این موضوع در دکوراسیون داخلی بسیار چشمگیر است. شما باید با آگاهی از چنین تنوعی، پالت رنگ مدنظر در فضا را تصور کنید. تیم پرهام دیزاین با آگاهی از چنین ویژگی‌هایی دست به انتخاب برند ای جی تی می‌زند.

رعایت استانداردهای بالا در تولید ورق‌های MDF به‌عنوان یکی دیگر از مزایای این برند ترکیه‌ای مطرح می‌شود. AGT به‌عنوان یک برند معتبر، همیشه در جستجوی بهبود و ارتقاء محصولات خود است. این شرکت با تمرکز بر تحقیق و توسعه، به طور مداوم تکنولوژی‌های جدید را وارد چرخه تولیدات خود می‌کند تا جزییات دقیق‌تری را رعایت کرده و محصولات فوق‌العاده‌ای را ارائه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: ورق ملامینه

ام دی اف خارجی

4. برند ام دی اف تری بی (3B)

در لیست بهترین برندهای ام دی اف خارجی، باید به برند ایتالیایی  3B  اشاره کنیم. این برند حاصل خلاقیت و نوآوری یک شرکت ایتالیایی باسابقه است که از سال 1945 در زمینه تولید ام دی اف و محصولات چوبی باکیفیت بالا، آغاز به کارکرد.  تری بی با تمرکز بر تحقیق و توسعه، موفق به تولید و عرضه محصولات باکیفیت نمود. MDFهای این برند با استفاده از تکنولوژی‌های نوین طراحی و عرضه می‌شوند. این شرکت به دلیل استفاده از فرایندهای عملیاتی نوآورانه و تولید محصولاتی با استانداردهای بالا، موفق به جلب نگاه مشتریان شد.

محصولات  3B  کاملاً در ایتالیا  تولید می‌شوند. کلیه MDFهای این برند در دو کارخانه با مساحت 200,000 مترمربع تهیه می‌شوند. چرخه تولید 24 ساعته این برند یکی از ویژگی‌های چشمگیری است که موجب شده تا محصولات برند تری بی در سراسر دنیا موجود باشند. وجود حجم تولید بالا موجب شده است تا امکان تهیه این برند باکیفیت در کمترین قیمت فراهم باشد. شاید جالب باشد که بدانید برند 3 بی ابتدا در ابعاد یک کارگاه کوچک آغاز به کارکرده بود. اما به‌مرور با افزایش میزان تقاضا، کیفیت MDF و حجم تولید آن افزایش یافت.

استفاده از پتانسیل تولید بالا و کمک‌گرفتن از تجهیزات با فناوری نوین، همگی موجب شد تا MDFهای این برند به‌خوبی در بازار خودشان را نشان دهند. در سال‌های اخیر، تری بی با معرفی فناوری‌های جدیدی مانند RT و 3B Acrilux و 3B Lux موفق شد تا درخشش عملکرد خود را بیش‌ازپیش نشان دهد. تکنولوژی 3B Graphic برای چاپ دقیق بر روی متریال‌های گوناگون، از دستاوردهای این مجموعه است.

3B Touch برای ایجاد الگوهای برجسته ارائه شد و موجب تغییر و تحول در این حوزه گردید. بسته‌بندی‌های 100% قابل بازیافت این برند در کنار عملکرد دقیق و طراحی پایدار، ویژگی‌های مهمی است که به‌شدت موردتوجه جهانیان قرار گرفته است. همین موضوع موجب دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی مانند ISO 14001 در این حوزه شد.

ام دی اف خارجی

5. برند ام دی اف تورپان (Teverpan)

یکی از برندهای شناخته شده ترک در زمینه تولید MDF مربوط به برند تورپان (Teverpan) است. این برند در زمینه تولید ام دی اف و محصولات مرتبط با صنعت چوب، به‌شدت خودش را خوب نشان داده است. تورپان سال 1986 توسط برادران صالح زکی تور و محمد علی تور تاسیس شد. نزدیکی این کارخانه‌ها به جنگل‌های انبوه در ترکیه، موجب شد تا امکان تولید و عرضه محصولات درجه یک و با کیفیتی فراهم شود. استفاده از تجهیزات پیشرفته با بالاترین کیفیت، هر چیزی که برای ارائه محصولات باکیفیت موردنیاز است را ارائه نمود.

محصولات تورپان شامل انواع مختلف ام دی اف مانند ام دی اف خام، ام دی اف روکش ملامینه، ام دی اف سبک، ام دی اف رنگ شده و انواع پانل‌های چوبی با روکش ملامینه اشاره کرد. این محصولات به‌عنوان مواد نیمه‌تمام در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی استفاده می‌شوند. تورپان با استفاده از خلاقیت و تخصص در مدت‌زمان فعالیت خود، موفق به ارائه محصولاتی برجسته در این حوزه شد.

ام دی اف خارجی

6. برند ام دی اف ایشیک (Işık)

برند ایشیک ترکیه که به Işık Ahşap شناخته می‌شود، یکی پرقدرت‌ترین و باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان MDF در ترکیه و آسیا محسوب می‌شود. این تولیدکننده از پیشروان صنعت چوب ترکیه است. برند ایشیک در سال 1981 تأسیس شد و در منطقه صنعتی غازی عینتاب فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با رعایت استانداردهای بالا در پروسه تولید موفق شد تا خیلی راحت سهم عظیمی از بازار را به محصولات خودش اختصاص دهد. ام دی اف ایشیک کیفیت بالایی دارد و تطبیق مداوم با فناوری‌های نوین، موجب شده است تا محصولاتی کاربردی تولید و عرضه شود.

تولیدات این برند شامل محصولات متنوعی از جمله ام دی اف، پانل‌های روکش ملامینه، پانل‌های براق و مات با روکش PVC-PET، پانل‌های اکریلیک، پروفیل و قرنیز است. ایشیک با شبکه‌ای از 700 نماینده در سراسر ترکیه و صادرات به 38 کشور، 60% تولیدات خود را در بازار داخلی و 40% را در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌کند. پس بدیهی است که حفظ کیفیت MDFهای تولید شده توسط این برند به‌شدت موردتوجه است. این برند با وجود تیم مهندسی و متخصصین حرفه‌ای، بهترین کیفیت از محصولات را ارائه می‌دهد. متخصصین این حوزه با نیازسنجی و شناخت جزییات مدنظر مشتری، پیوسته در حال به‌روزرسانی عملکرد تولید هستند.

ام دی اف خارجی

7. برند ام دی اف ترموری (Thermory)

در لیست معروف‌ترین برندهای خارجی ام دی اف، باید به برند ترموری اشاره کنیم. این برند یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات چوبی است. ساخت انواع MDF تنها بخشی از عملکرد این مجموعه را به خودش اختصاص داده است. ترموری با تمرکز بر اصلاح حرارتی چوب و فروش محصولات متنوعی از جمله پانل‌های دیواری، نمای چوبی و کف‌پوش‌های چوبی، اقدام به تولید MDF می‌کند. کیفیت محصولات این برند در بالاترین سطح خود قرار دارد. عرضه جهانی آن موجب شده است تا به بهترین شکل ممکن در هر جایی قابل‌دسترسی باشد.

هرچند وجود چنین محصولاتی در ایران با پیچیدگی‌های خاصی همراه است، اما شناخت آن در بازار جهانی ضروری است. بهتر است بدانید که برند ترموری با بهره‌گیری از 13 واحد تولیدی در شمال اروپا، شامل 11 کارخانه تولیدی و 2 کارخانه چوب‌بری، موفق به تولید سالانه 187,000 مترمکعب مواد اولیه شده است. این شرکت با صادرات 90 درصد از تولیدات خود به بیش از 50 کشور، به یکی از صادرکنندگان برجسته در این صنعت تبدیل شده است.

با فروش بیش از 153 میلیون یورو در سال 2022 و داشتن بیش از 750 کارمند متخصص و باتجربه، یک مجموعه عالی با 20 سال قدمت شده است. ام دی اف این برند با درنظرگرفتن اصول طراحی پایدار تولید و عرضه می‌شود، پس اگر دغدغه محیط زیستی دارید، خیالتان راحت باشد. علاوه بر این، ترموری به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و نوآورانه در تولید، موفق شده است تا محصولاتی متنوع و به‌روز عرضه کند. یادتان باشد که استفاده از محصولات این برند در حوزه طراحی داخلی به‌شدت رایج است.

ام دی اف خارجی

8. برند ام دی اف چامسن (Camsan) – ترکیه

برند چامسان در لیست معروف‌ترین برندهای خارجی ام دی اف قرار دارد. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده از تولیدات این برند استفاده کنید. برند چامسن نه‌تنها MDF، بلکه محصولات مرتبط با صنعت چوب تولید می‌کند. این برند در سال 1978 تاسیس شد تا برترین محصولات را به دست مشتری برساند. این شرکت به‌عنوان اولین تولیدکننده لمینت کف، ام دی اف و ام دی اف لمینت در ترکیه شناخته می‌شود. برند چامسن طرف‌داران زیادی دارد و کیفیت محصولات آن بیش‌ازپیش موردتوجه قرار می‌گیرد.

این برند از نظر گردش مالی، در میان 500 شرکت برتر ترکیه قرار گرفته است. همین موضوع نشان‌دهنده ظرفیت بالای تولید و صادرات آن است. عرضه محصولات MDF به 30 کشور جهان موجب شده است تا سهم زیادی از بازار در دستان این مجموعه باشد.  وجود تأسیسات تولیدی مدرن و پیشرفته که ظرفیت بالایی دارند، بسیار اهمیت دارد.  این مجموعه با تولید حجم بالایی از محصولات خود در بازار داخلی و خارجی، نظر متخصصین طراحی داخلی را به خود جلب کرده است.

این شرکت با سرمایه‌گذاری 85 میلیون یورویی در سال 2016، تولید تخته‌های خام ام دی اف با ویژگی‌های متفاوت و ابعاد مختلف را آغاز کرد. تولیدات چامسان شامل ام دی اف خام باکیفیت بالا، ام دی اف روکش ملامینه و پارکت لمینت است. کیفیت بالای محصولات این مجموعه و قابلیت‌هایی مثل ضدخش بودن یا مقاومت در برابر رطوبت از جمله مواردی است که موجب محبوبیت آن شده است.

ام دی اف خارجی

9. برند ام دی اف کاستامونو (Kastamonu)

یکی دیگر از  برندهای خارجی ام دی اف موجود در بازار، مربوط به برند ام دی اف کاستامونو است. این برند با استفاده از  الیاف چوب یا مواد خام لیگنوسلولزیک، MDF با کیفیتی را تولید می‌کند. روند تولید در این مجموعه به‌صورت ترمومکانیکی است. خشک‌کردن این الیاف تا یک درجه خاصی از رطوبت انجام می‌شود و پس از آن با اضافه ‌کردن چسب‌های سنتیتیک و در نهایت فشردن به میزان کافی، یک ورق MDF تولید می‌شود.

این محصولات کیفیت بالایی دارند. همان‌طور که پروسه تولید را مرور کردیم، برند کاستامونو به‌خوبی می‌تواند با استفاده از چسب‌های خاص و باکیفیت، روند تولید را ارتقا دهد و سطحی از مقاومت را در MDF ایجاد کند که قطعا مثال آن در نمونه‌های دیگر کمتر دیده می‌شود. قدرت این MDF تا حدی است که می‌توانید با خیال آسوده از آن در حوزه‌های مختلف استفاده کنید و یک جایگزین به‌صرفه برای چوب ایجاد کنید. سطح پرس شده بر روی MDF به شکلی است که کیفیت بالایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

کمک‌گرفتن از این متریال برای تولید و عرضه محصولات دکوراتیو خاص و طراحی و اجرای آشپزخانه به‌شدت رایج است.  مقاومت بالا در برابر رطوبت، فشار و خراش می‌تواند میزان محبوبیت این برند را چندبرابر کرده و شانس انتخاب آن را توسط متخصصین پرهام دیزاین افزایش دهد.

ام دی اف خارجی

10. برند ام دی اف یلدیز انتگر (Yıldız Entegre)

اگر در خصوص انواع برند خارجی ام دی اف تحقیق می‌کنید، لازم است تا برند ام دی اف یلدیز انتگر را بشناسید. این برند همان‌طور که از اسمش پیدا است، برندی ترکیه‌ای است. یلدیز انتگر یکی از برندهای پیشرو در حوزه محصولات چوبی است. به همین دلیل ام دی اف‌های باکیفیت این برند موفق شده‌اند تا در حوزه‌های مختلف به‌عنوان یک متریال استاندارد موردتوجه قرار گیرند.

واردات این برند از ترکیه به ایران بسیار آسان است و معمولا هزینه‌های سرسام‌آور برندهای اروپایی را به همراه ندارد. به همین دلیل می‌توان ادعا کرد که خرید MDF  از این برند، شانس تجربه یک متریال با قیمت مناسب و کیفیت بالا را فراهم می‌کند. جالب است بدانید که ترکیه‌ای در زمینه تولید صفحات ام دی اف بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند.  این برند به دلیل کیفیت بالای محصولات و تنوع در طراحی و رنگ‌های قابل ارائه در MDF موفق شده است تا سلیقه بسیاری از طراحان را به سمت خود جلب کند.

MDFهای این برند دارای رویه بسیار باکیفیت هستند. استفاده از آن‌ها بسیار آسان است و سهولت در نظافت مطلوبی دارند. وجود  سطحی صاف و براق همه چیز را برای طراحی و اجرای یک کابینت یا لوازم اداری و مسکونی فراهم می‌کند. این برند در ساخت کابینت‌های آشپزخانه، مبلمان و دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. تکنولوژی این برند بسیار مطلوب است و همه چیز در چارچوب استانداردهای قوی تولید و عرضه می‌شوند. در این برند نیز توجه به استانداردهای زیست محیطی بیش از پیش موردتوجه قرار می‌گیرد. دارا بودن استاندارد و گواهینامه‌های معتبر از مراجع مربوطه، موجب شده است تا سطح تولیدات MDF این برند بسیار بالا باشد.

ام دی اف خارجی

11. برند ام دی اف کلیاف (Cleaf) – ایتالیا

در لیست بهترین برندهای خارجی ام دی اف، باید به برند کلیاف  اشاره کنیم. این برند ایتالیایی یکی از خلاقانه‌ترین مجموعه‌هایی است که می‌توانید از محصولات آن استفاده کنید و از ظرافت طراحی لذت ببرید. این مجموعه سطوح نوآورانه برای تولید MDF و مبلمان یا طراحی استفاده می‌کند. در کنار MDF، تولید انواع پانل و لمینت‌ها به‌صورت انحصاری تولید و عرضه می‌گردد. این برند به‌شدت توسط معماران و طراحان داخلی موردتوجه قرار گرفته است و از سراسر جهان متخصصین را به سمت خود جذب کرده است.

این برند از سال ۱۹۷۵ کار خود را آغاز کرد. امروزه، ۷۲.۵٪ از Cleaf توسط Luciano Caspani همراه با پسر و دخترش Roberto و Barbara و ۲۷.۵٪ توسط گروه بین‌المللی اتریشی Egger اداره می‌شود. متخصصین این حوزه با ارائه MDF باکیفیت در داخل و خارج کشور، موفق به جذب حداکثری از بازار جهانی شده‌اند.  برند کلیاف همیشه به دنبال ارائه روش‌های جدید جهت افزایش عمر مفید  محصولات بوده و هست. نکته مهم دیگر در عملکرد این مجموعه، تمرکز بر کاهش آسیب به محیط‌زیست است.

طراحی پایدار و توسعه پایدار در این مجموعه با جدیدترین دستگاه‌های تولیدی، موجب شده است تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه را تجربه کنید و از محصولات باکیفیت آن استفاده کنید. به این ترتیب محصولات برند کلیاف طول عمر بالایی دارند و استحکامشان نکته مهمی در پروسه طراحی و اجرا توسط متخصصین است. استانداردهای بین‌المللی موجود در این مجموعه، شرایط را برای ایجاد محصولات فوق‌العاده عالی فراهم کرده است.

به‌طورکلی، کلیاف  به‌عنوان یک شرکت در حال رشد شناخته می‌شود که تمام عملکرد آن وابسته به نیاز بازار است. این برند ایتالیایی پر از ریزه‌کاری و توجه به جزییات است. به همین دلیل طراحان سخت‌گیر نیز عاشق ام دی اف تولید شده توسط این برند هستند. مقاومت بالا در مقابل خط‌وخش در کنار مقاومت در برابر رطوبت، به‌عنوان ویژگی‌های موردتوجه در اجرا مطرح می‌شوند.

ام دی اف خارجی

12. برند ام دی اف گنتاش (Gentas) – ترکیه

به‌عنوان برندی شناخته شده و موجود در بازار، باید به برند خارجی گنتاش اشاره کرد. این برند که به نام لاتین Gentas  در ترکیه شناخته می‌شود، یک شرکت تولیدکننده صفحات مختلف مانند لمینت فشرده (CPL)، لمینت دکوراتیو فشار بالا (HPL) و MDF است. این مجموعه با ظرفیت سالانه 15 میلیون مترمربع CPL، 11 میلیون مترمربع لمینت دکوراتیو HPL، و 2,750,000 مترمربع پانل فشرده HPL و MDF تولید می‌کند. گنتاش یکی از برترین تولیدکنندگان ام دی اف در خاورمیانه محسوب می‌شود.

اولویت قراردادن کیفیت در این برند به‌شدت اهمیت دارد. اولویت بالای ارائه خدمات در گنتاش تاحدی است که تمامی کارکنان موظف به رعایت اصول و چارچوب‌های استاندارد در پروسه تولید هستند. توجه به استانداردهای موجود در تولید MDF از طریق این برند اجرایی می‌شود. تمام محصولات تولید شده، با استانداردهای TSE EN 438 سازگاری دارند.

این محصولات علاوه بر مقاومت در برابر آتش و مواد شیمیایی، دارای گواهی‌هایی برای مقاومت در برابر UV هستند. تولید و عرضه ام دی اف های ضدباکتری موجب شده است تا بتوانید یک تجربه مطلوب از این محصولات داشته باشید. همین ویژگی موجب می‌شود تا بتوانید به‌وسیله گزارش‌های آزمایشگاهی واقعی کیفیت محصول را تایید کنید.

گنتاش تجربه و دانش چندملیتی دارد و از متخصصین حوزه‌های مختلف در مجموعه خود استفاده کرده است. ارائه بیش از 400 دکور و تقریباً 50 محصول مختلف، اصلی‌ترین افتخار این مجموعه است. به‌عنوان بخشی از سیاست استراتژیک گتناش، بهتر است بدانید که توجه به تکنولوژی‌های روز دنیا، توجه به طراحی پایدار و نوآوری در این حوزه، همگی از بخش‌های مهمی است که باید رعایت گردد. برندسازی قوی این مجموعه با ساخت شبکه توزیع و فروش حرفه‌ای و تیم‌های مجرب خود، موفق به کسب موفقیت در 67 کشور در 6 قاره شده است.

ام دی اف خارجی

13. برند ام دی اف نیمن (Niemann)

اگر شما هم کنجکاو هستید که برندهای باکیفیت را بشناسید، لازم است به برند اشاره کنیم. برند نیمن یک برند آلمانی معتبر است که در زمینه تولید ام دی اف و محصولات چوبی باکیفیت بالا فعالیت می‌کند. این شرکت به‌خاطر استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در پروسه تولید MDF موفق به ایجاد یک استاندارد بالا در محصولات خود شده است. این برند آلمانی، با تمرکز بر روی نوآوری در طراحی محصولات و خلاقیت در تولید، هر چیز یکه برای یک تجربه عالی از متریال نیاز دارید را ارائه می‌کند.

شما به‌راحتی می‌توانید با خرید محصولات باکیفیت که ظرافت ویژه‌ای دارند، هر چیزی را برای اجرای بی‌نظیر و بی‌عیب و نقص تجربه کنید. ام دی اف‌های نیمن دارای سطوح باکیفیت بالا هستند. به همین دلیل لازم است بدانید که مقاومت سطوح ام دی اف در استفاده بسیار چشمگیر است. ضد خش بودن این سطوح همراه با قابلیت‌های متعددی که در بهبود استحکام پیش‌بینی شده‌اند، کمک می‌کند تا محصول با کیفیتی داشته باشید.

استفاده از محصولات این برند در تولید و اجرای انواع دکوراسیون داخلی، کابینت و لوازم منزل یا اداری، بسیار رایج است. وجود استانداردهای متعدد برای تولید محصولات باکیفیت، ایده جذابی است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید محصولات مقاوم و ظریفی را تجربه کنید.

ام دی اف خارجی

14. برند ام دی اف واناچای (Vanachai)

واناچای یکی از برندهای معتبر تایلندی در زمینه تولید ام دی اف است. این شرکت متریال‌های مختلفی برای طراحی مبلمان و دکوراسیون داخلی تولید می‌کند که در حوزه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شرکت از سال 1943 به‌عنوان یک کارخانه پردازش چوب در تایلند شروع به کارکرد و با گذشت زمان، توانسته است با ترکیبی از سنت و مدرنیته در پروسه تولید، به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان شناخته شده در این حوزه تبدیل شود. این مجموعه در سال 1989 تصمیم به تولید تخته ذرت گرفت.

این تخته‌ها از بازیافت مواد طبیعی تهیه می‌دهند. همین موضوع نشان‌دهنده تعهدات برند واناچای در تولید و عرضه محصولات دوستدار طبیعت است. استفاده از مواد بازیافتی و توجه به پروسه ساخت تا بسته‌بندی و ارائه به مشتریان، همگی بخش‌های شایان توجهی از برند ام دی اف واناچای است.  این روزها واناچای یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان متریال اولیه برای تولید محصولات دکوراتیو است که استفاده از MDF آن در طراحی داخلی به‌شدت رایج است. استانداردهای بین‌المللی تولید محصولات در چارچوب هوشمندانه، مهم‌ترین موضوعی است که باید از این برند مدنظر قرار دهید.

 این شرکت به‌خاطر کیفیت بالای محصولات و تنوع در طراحی، به‌شدت در رقابت با سایر محصولات قرار دارد. شما به‌راحتی می‌توانید از ام دی اف این برند استفاده کنید و با خیال آسوده یک تجربه مطلوب از طراحی و اجرا با این متریال داشته باشید. ام دی اف‌های واناچای دارای سطحی مقاوم است. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید و نگران خرابی آن نباشید.  واناچای با داشتن گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی، توانایی ارائه محصولات باکیفیت مطابق با خواست مشتری را دارا است. به همین دلیل کافی است نگاه دقیقی به جزییات داشته باشید تا یک انتخاب باکیفیت داشته باشید.

15. برند ام دی اف وان اسکین (One Skin)

در لیست برندهای باکیفیت و خارجی ام دی اف، اشاره به وان اسکین یک برند پرتغالی معتبر، گزینه مناسبی است. شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از محصولات باکیفیت ارائه شده توسط این برند، یک تجربه مطلوب از طراحی و ساخت به دست آورید. متخصصین پرهام دیزاین با توجه به شناخت عمیق کیفیت ام دی اف وان اسکین، تلاش می‌کنند تا در مواقعی که محدودیت مالی وجود نداشته باشد، از همین برند استفاده کنند.  متخصصین وان اسکین در زمینه تولید ام دی اف و محصولات چوبی باکیفیت فعالیت چشمگیری دارند.

استفاده از تجهیزات باکیفیت و تکنولوژیکی، موجب شده است تا امکان تولید باکیفیت در حجم بالا فراهم شود. به این ترتیب مجموعه وان اسکین با توجه به نیازسنجی دقیق بازار، موفق به ارائه خدمات مطلوب شده است. طراحی هوشمندانه بر اساس نیاز مشتری و توجه به جزییات آن، از جمله مهم‌ترین پارامترهایی است که در این مجموعه مورد توجه قرار می‌گیرد.  ام دی اف‌های وان اسکین دارای سطحی باکیفیت هستند که در مقابل خط‌وخش، آسیب، رطوبت و اشعه UV مقاومت خوبی ارائه می‌کند. به همین دلیل استفاده از آن برای ساخت کابینت و سایر لوازم چوبی بسیار ایده مناسبی است.

وان اسکین با استفاده از متریال باکیفیت در  فرایندهای تولید دقیق ام دی اف، محصولاتی بادوام ارائه می‌کند که عملکرد مطلوبی دارند. شاید جالب باشد که بدانید این برند استانداردهای بالایی در ارائه محصولات خود مدنظر دارد. از روند تهیه مواد اولیه ام دی اف تا متریال‌های قابل استفاده در پروسه تولید آن، همگی سطح بالایی دارند. به همین دلیل کیفیت محصول نهایی کاملا مطابق با انتظار است.

ام دی اف خارجی

17. برند ام دی اف یلدیز سانتا (Yıldız Sunta)

یلدیز سانتا  به‌عنوان معروف‌ترین برندهای ام دی اف خارجی موجود در بازار شناخته می‌شود. این برند که حاصل تلاش یکی از شرکت‌های هلدینگ در ترکیه ارائه شده است، محصولی باکیفیت و حرفه‌ای است. یلدیز سانتا به گفته صاحبان این برند، داستانی از یک خانواده است که دغدغه‌مندانه برای توسعه این حوزه دست‌به‌کار شده‌اند. به این ترتیب محصولات برند یلدیز سانتا در سراسر ترکیه به‌عنوان گزینه‌های مورد انتخاب شناخته می‌شوند.

ام دی اف خارجی

صداقت در عملکرد و حرفه‌ای بودن کار تیمی در این مجموعه موجب شده است تا پروسه طراحی و اجرای هوشمندانه ام دی اف خارجی جدید با رویه‌های خلاقانه بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد. تیم متخصص برند یلدیز سانتا با دانش حرفه‌ای در خصوص کیفیت تکنولوژی در تولید و عرضه ام دی اف، شرایط را برای ارائه هر چیزی که به آن نیاز است فراهم می‌کند. برند یلدیز سانتا با بیش از 1 قرن تجربه فعالیت در این حوزه، موفق به تولید و عرضه محصولات درجه یک شده است. این مجموعه با دورهم قراردادن نیروهای توانمند موفق به ایجاد یک پیوند عمیق در بین کارکنان شده است.

به همین دلیل ام دی اف خارجی تولید شده توسط این مجموعه کیفیت بسیار زیادی دارد. ارائه ام دی اف‌های باکیفیت در تنوع بالای طرح و رنگ، به‌خوبی موجب می‌شود تا بتوانید دکوراسیون باکیفیت را تجربه کنید و لذت ببرید. استانداردهای بالای تولیدات این برند موجب شد تا محصولات به بهترین شکل ممکن در سراسر جهان طرف‌داران خاص خودشان را پیدا کنند.

  برای سفارش انواع کابینت آشپزخانه مانند کابینت نئوکلاسیک ، کابینت مدرن، کابینت انزو پولیشی ، کابینت پلی اورتان ، کابینت پلی استر ، کابینت ام دی اف ، کابینت وکیوم ، کابینت ممبران ، کابینت پی وی سی و کابینت هایگلاس با ما در پرهام دیزاین در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستوجو
دسته بندی ها
مقالات مرتبط