پرهام دیزاین

معروف‌ترین برندهای ایرانی ام دی اف موجود در بازار

برندهای ام دی اف

استفاده از ام دی اف به‌عنوان یکی از متریال‌های پایدار و ارزان قیمت اما مقاوم، بسیار رایج است. شما می‌توانید به‌راحتی از انواع MDF استفاده کنید و لوازم آشپزخانه، اکسسوری‌ها و لوازم دکوراتیو خانه را بسازید. متخصصین پرهام دیزاین با اشراف بر کاربردهای متعدد MDF تلاش می‌کنند تا برای ساخت ایده‌هایی خلاقانه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی، از ام دی اف ایرانی با قیمت مناسب استفاده کنند. با شناخت انواع برندهای معتبر ایرانی که کیفیت مناسبی ارائه می‌کنند، به‌راحتی می‌توانید تجربه مطلوب و کم هزینه‌ای از این محصولات داشته باشید.

اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که در خصوص ام دی اف ایرانی بیشتر بدانید و برندهای معروف آن را شناسایی کنید، همراه ما بمانید.

ام دی اف ایرانی

مزایای استفاده از ام دی اف ایرانی

استفاده از معروف‌ترین برندهای ایرانی ام دی اف مزایای زیادی دارد که دانستن آن‌ها، انگیزه شما را برای انتخاب بهتر افزایش می‌دهد. مزایای استفاده از ام دی اف ایرانی کم نیست، به همین دلیل لازم است اطلاعاتی در خصوص آن کسب کنید.

  1. کیفیت بالا: برندهای معتبر ایرانی که اقدام به تولید ام دی اف می‌کنند، معمولاً از مواد اولیه باکیفیت برای ساخت این محصولات استفاده می‌نمایند. به‌کاربردن تکنولوژی‌های پیشرفته برای تولید محصولات باکیفیت، از جمله مهم‌ترین پارامترهایی است که باید به آن توجه داشته باشید. کیفیت بالا علت اصلی استفاده از این محصولات است که منجر به افزایش دوام و کارایی ام دی اف می‌شود.
  2. قیمت مناسب: ام دی اف ایرانی در مقایسه با نمونه‌های خارجی، قیمت مناسب‌تری دارد. چرا که خبری از هزینه‌های حمل‌ونقل یا واردات وجود ندارد! همین امر به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهد تا با هزینه کمتر، محصولی باکیفیت بالا تهیه کنند.
  3. دسترسی آسان: برندهای ایرانی که ام دی اف تولید می‌کنند، دسترسی خوبی برای ارائه محصولاتشان در بازار داخلی ایجاد می‌کنند. به همین دلیل لازم است تا نگاهی هوشمندانه به این موضوع داشته باشید و با مراجعه به مراکز خرید یا نمایندگی‌های اصلی، ام دی اف ایرانی را تهیه کرده و از کیفیت آن لذت ببرید.
  4. تنوع بالای طرح و رنگ: تولیدکنندگان ایرانی ام دی اف، با درک عمیق از نیازهای مشتریان، اقدام به طراحی ورق ام دی اف در طرح و رنگ‌های متنوع می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید تنوع بالایی از رنگ و طرح‌های ام دی اف مشاهده کنید و در طراحی و دیزاین لوازم دکوراتیو و طراحی داخلی استفاده کنید.
  5. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: شاید جالب باشد که بدانید برندهای معتبر ایرانی به دلیل وجود شرکت معتبر داخلی، ارائه کننده خدمات پس از فروش هستند. شما می‌توانید به بهترین شکل ممکن از این خدمات استفاده کنید. تمامی محصولات ایرانی دارای ضمانت نامه معتبر هستند که استفاده از آن موجب می‌شود تا یک تجربه خوب از ام دی اف ایرانی داشته باشید.
  6. دوستدار محیط زیست: بسیاری از برندهای ایرانی، تلاش می‌کنند تا مطابق با استانداردهای موجود در خصوص بازیافت و کاهش آسیب به طبیعت عمل کنند. به این ترتیب با خرید ام ای اف ایرانی می‌توانید از طراحی پایدار اطمینان حاصل کنید.
  7. مقاومت در برابر رطوبت و حرارت: در بسیاری از انواع ام دی اف ایرانی، متریال‌های مناسبی برای مقاوم سازی استفاده شده است. به همین دلیل می‌توانید به‌راحتی از مقاومت در برابر رطوبت و حرارت استفاده کنید و یک تجربه مطلوب از ام دی اف داشته باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: ام دی اف چیست؟

ام دی اف ایرانی

معرفی بهترین برندهای ام دی اف ایرانی

تنوع بالایی در شرکت‌های تولید کننده‌ام دی اف وجود دارد. شما می‌توانید با درنظر گرفتن همین موضوع، لیستی از برترین برندها به دست آورید. در این بخش باتوجه‌به شناخت تیم پرهام دیزاین از بازار برندهای موجود در ایران، لیستی از بهترین برندهای انواع ام دی اف ایرانی را ارائه می‌کنیم.

1. ام دی اف ایرانی آرتا

یکی از شرکت‌های شناخته شده در حوزه تولید ام دی اف، شرکت آرتا است. این شرکت در سال 1388 آغاز به کار کرد و با ارائه ورق‌های ام دی اف و اچ دی اف، موفق شد تا جایگاه خوبی در بازار هدف ایجاد کند. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد اولیه باکیفیت، موفق به ارائه‌ام دی اف های باکیفیت و بادوام شد.

همین موضوع در بین فعالین حوزه دکوراسیون داخلی و ساخت‌وساز لوازم مربوطه، جایگاه ویژه‌ای برای آرتا ایجاد کرد. شاید جالب باشد که بدانید این مجموعه در لاین آرتا دکور، اقدام به تولید رزین کرده و کارخانه آغشته‌سازی کاغذ برای تولید لمینت را بنا کرده است. گروه صنعتی آرتا با درک اهمیت متریال در حوزه دکوراسیون داخلی، تلاش می‌کند تا نیاز بازار را پاسخ دهد. همین موضوع موجب می‌شود تا استفاده از لمینت بر روی ورق ام دی اف و اچ دی اف، یک گزینه بسیار مطلوب باشد.

این مجموعه با گسترش فعالیت‌های خود در تولید ورق‌های خام ام دی اف و اچ دی اف، گام مهمی در این حوزه برداشته است. این ورق‌ها پایه اصلی محسوب می‌شوند و هرکدام می‌تواند برای تولید صفحات ملامینه مورد استفاده قرار گیرند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت آرتا، تولید پارکت لمینت است. این مجموعه ضمن دارابودن تخصص کافی برای پرداختن در حوزه متریال‌های دکوراسیونی و درک نیاز بازار، اقدام به تولید پارکت‌های لمینتی کرده است. ایجاد دوام، زیبایی و کارایی بالا در این متریال‌ها همگی موجب شهرت بیش‌ازپیش برند ام دی اف آرتا شده است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: صفحه کابینت آشپزخانه

ام دی اف ایرانی

2. ام دی اف ایرانی اکسترا

احتمالاً در لیست برترین برندهای ایرانی ام دی اف، اسم اکسترا به گوشتان خورده است. مجموعه‌ای از کارخانه‌های  تولید ورق ام دی اف که در اصفهان واقع شده است. این برند شناخته شده با ارائه متریال‌های باکیفیت موفق شده است تا به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان ام دی اف و ام دی اف ملامینه شناخته شود.

این کارخانه با دارابودن تجهیزات به‌روز و تکنولوژی مطلوب، امکان حفظ کیفیت تولیدات خود را دارا است. به این ترتیب می‌توانید با شناخت دقیق‌تر این برند، از خرید هوشمندانه و حساب شده لذت ببرید. این مجموعه با استفاده از تکنولوژی به‌کاررفته در شرکت‌های آلمانی و همکاری تنگاتنگ، موفق به تولید متریال‌های باکیفیت شده است. طرح و نقش این متریال‌ها به شکلی است که حس چوب طبیعی را منتقل می‌کند. محصولات ملامینه این مجموعه به‌عنوان نمونه‌هایی قابل رقابت با برندهای خارجی شناخته می‌شوند.

استفاده از طرح‌های برجسته و صاف هرکدام جلوه و زیبایی این ام دی اف‌ها را چند برابر کرده است. شما می‌توانید به‌راحتی با انتخاب ام دی اف ایرانی اکسترا، تجربه جدیدی در این حوزه داشته باشید. برند اکسترا طیف گسترده‌ای از محصولات را تولید می‌کند که هرکدام مشتری خاص خودش را دارد. ام دی اف تطبیقی اکسترا با قابلیت انطباق بالا و امکان استفاده در شرایط مختلف، یکی از محصولات پرطرف‌داری است که از این برند می‌توان معرفی کرد.

این نوع MDF به دلیل مقاومت بالا و کاربرد چندمنظوره در صنایع مختلفی مانند ساخت مبلمان، دکوراسیون داخلی و کابینت‌سازی استفاده می‌شود. از دیگر نمونه‌های محبوب این برند باید به ورق‌های ام دی اف برجسته اشاره کرد. این مدل MDF با دارابودن سطحی برجسته و دارای نقش‌ونگار، جلوه و زیبایی فوق‌العاده‌ای در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کند. تفاوتی ندارد که محل استفاده از آن کجاست، به‌هرحال جلوه این متریال در نتیجه نهایی به‌شدت تأثیرگذار است.

ورق‌های ام دی اف فوق برجسته یا سینکرونایز اکسترا، بادقت بالا در ایجاد الگوهای سه‌بعدی و برجسته تولید و عرضه می‌شوند. استفاده از این تکنولوژی بین برندهای ایرانی به‌شدت یونیک است. ورق‌های ام دی اف اکسترا پلاس با ابعاد بالا در ضخامت‌های 8، 16 و 32 میلیمتر تولید می‌شوند و برای استفاده در پروژه‌های بزرگ و صنعتی مناسب هستند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: تفاوت کابینت ام دی اف و های گلاس

ام دی اف ایرانی

3. ام دی اف ایرانی آریا

در جایگاه بعدی برندهای ایرانی که باید به آن اشاره کنیم، برند آریا است. کارخانه تولید ورق ام دی اف آریا در تهران واقع شده است. این مجموعه از سال 1383 فعالیت خود را شروع کرده است و به‌صورت تخصصی در حوزه چوب و محصولات وابسته به آن فعالیت می‌کند. استفاده از تکنولوژی به‌روز موجب شده است تا بتوانید به بهترین شکل ممکن متریال با کیفیتی را تجربه کنید.

این مجموعه موفق شده است تا جایگاه خوبی در بازار ایران برای محصولات خود ایجاد کند. درنظر گرفتن استاندارد بین‌المللی در روند تولید ام دی اف و ارائه آن به متخصصین حوزه دکوراسیون و کابینت یا مبلمان، از جمله مواردی است که این برند را پررنگ‌تر از قبل در ذهن‌ها تداعی می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز ورق‌های ام دی اف آریا، استفاده از تجهیزات پیشرفته در فرآیند تولید است. همین موضوع تضمین کننده تولید ورق‌هایی باکیفیت بالا و دوام بسیار مطلوبی است. ورق ام دی اف آریا مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌شود، پس روند عرضه و صادرات آن به کشورهای همسایه به‌خوبی در جریان است.

4. ام دی اف ایرانی ای جی ای

اکثر افراد برند ام دی اف اِی جی ای را به خاطر دارند. این برند که تحت نام شرکت چوبکاران کار خود را آغاز کرده است، از سال 1381 در تلاش است تا سهم مهمی از بازار MDF را به خود اختصاص دهد. موفقیت‌های چشمگیری در صنعت تولید و صادرات محصولات چوبی توسط این برند کلید خورده است که صادرات به 16 کشور حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی تیم‌های متخصص در این کارخانه است. ایجاد جایگاه در بین رقبا و بازارهای بین‌المللی، دستاورد مهمی برای این برند ایرانی است.

این مجموعه در سه سال متوالی (96، 97 و 98) به‌عنوان صادرکننده نمونه کشور شناخته شده است. این موفقیت‌ها نشان‌دهنده کیفیت بالا، رعایت استاندارد و نوآوری در تولید است. محصولات برند اِی جی ای شامل انواع پروفیل ام دی اف با روکش PVC و هایگلاس است. طراحی و ساخت انواع پروفیل PVC، ورق PVC ، دیوارپوش PVC و تایل‌های سقفی به‌عنوان بخش‌های دیگری از تنوع محصولات این برند معرفی می‌شوند. این محصولات با بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن ساخته می‌شوند.

به‌کاربردن مواد اولیه باکیفیت در روند تولید هوشمندانه با جدیدترین دستگاه‌های تکنولوژیکی روز دنیا، شرایط را برای ایجاد یک شگفتی فراهم می‌کند. عرضه محصولات به کشورهای دیگر روند صادرات را آزاد کرده است. طراحی و ایجاد تنوع در تولید این محصولات، همگی موجب شده تا یک برند ایرانی باکیفیت قابل رقابت با نمونه‌های خارجی در بازار عرض اندام کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: تفاوت کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک

ام دی اف ایرانی

5. ام دی اف ایرانی آرین سینا

برند MDF آرین سینا به‌عنوان یک برند ایرانی باکیفیت شناخته می‌شود. این برند که در استان مازندران کار خود را ارائه می‌کند، یکی از برترین‌های حوزه تولید محصولات سلولزی است. وجود کارخانه با ظرفیت تولید 120,000 متر مکعب ورق MDF در سال، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان MDF در ایران شناخته می‌شود.

شرکت آرین سینا با بهره‌گیری از تجهیزات روز دنیا که از ایتالیا و آلمان وارد شده‌اند، موفق به ارائه خدمات باکیفیت بالا و تنوع مطلوب در سطح جهانی شده است. محصولات تولید شده توسط کارخانه آرین سینا شامل ورق خام MDF با ابعاد مختلف و ضخامت‌های گوناگون است. طراحی و ارائه ورق‌های ام دی اف روکش‌دار با طرح‌های متنوع، و ورق ام دی اف سفید صابونی و سفید ساده، به‌عنوان رایج‌ترین محصولات این برند شناخته می‌شوند. آرین سینا به حضوری پر رنگ در این عرصه، به‌خوبی موفق شده است تا در مقابل برندهای خارجی بیش از پیش خودش را نشان دهد.

ام دی اف ایرانی

6. ام دی اف ایرانی ایزوفام

برند ورق ام دی اف ایزوفام که در سال 1362 کار خود را آغاز کرد، به‌عنوان یکی از برترین‌های این حوزه شناخته می‌شود. ام دی اف ایرانی ایزوفام با مجموعه قدرتمندی از تجهیزات اقدام به ارائه خدمات می‌کند. MDF ایزوفام در تهران فعالیت خود را شروع کرد و مدت زمان کوتاهی طول کشید تا به‌عنوان یکی از برندهای مطرح خودش را در بین برندهای موجود در بازار ایران جای داد.

با شروع فعالیت در زمینه ساخت و تولید متریال‌های مورد نیاز در طراحی داخلی، این مجموعه خیلی سریع‌تر از چیزی که تصور می‌شد، نام خود را بر زبان‌ها جاری کرد. سابقه درخشان در کنار خدمات دهی عالی همه چیز را برای یک تجربه مطلوب فراهم کرد. این مجموعه در ابتدا وارد کننده این محصولات بود و به‌مرور با راه‌اندازی کارخانه تولید ام دی اف و نئوپان ملامینه، موفق به عرضه محصولات باکیفیت بالا شد.

محصولات تولید شده توسط برند ایزوفام شامل ورق‌های ام دی اف و نئوپان ملامینه است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌گردد.  این ورق‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ساخته می‌شوند؛ همین موضوع می‌تواند کیفیت نهایی آن‌ها را تضمین نماید. با کمک مواد اولیه‌ای که از این مجموعه به دست می‌آورید، شانس بالایی دارید تا یک خروجی بی‌عیب‌ونقص بسازید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: ورق ملامینه

ام دی اف ایرانی

7.  ام دی اف ایرانی پارس نئوپان

احتمالا اسم شرکت پارس نئوپان به گوشتان خورده است. مجموعه‌ای حرفه‌ای که در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد. تأسیس این مجموعه در شهر تنکابن استان مازندران، ضمن اشتغال زایی، امکان کاهش هزینه‌های تولید و ساخت محصولات چوبی را فراهم کرد. ام دی اف ایرانی پارس نئوپان به‌عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تولید محصولات نئوپان و ام دی اف در ایران، به بهترین شکل ممکن امکان ارائه محصولات باکیفیت را دارا است.

این شرکت از تجهیزات و تکنولوژی مطلوبی برای ارائه خدمات استفاده می‌کند. به همین دلیل می‌توانید با آسودگی خیال از MDFهای آن استفاده کنید. تکنولوژی برتر پارس نئوپان مطابق با استانداردهای تجهیزات تولید MDF در کشورهایی مثل سوئیس، بلژیک، اسکاتلند، آلمان و چین است. به همین دلیل سالانه با ظرفیت تولید بیش از 90,000 متر مکعب ام دی اف، می‌توان این مجموعه را یکی از برترین‌های این حوزه دانست. محصولات شرکت پارس نئوپان شامل ام دی اف و نئوپان خام و ملامینه است که به شکل‌های مختلفی برای عرضه به بازار آماده می‌شوند.

8. ام دی اف ایرانی زاگرس چوب

شرکت زاگرس چوب، با برندهای متنوعی از جمله Pano، Alki و Acis و… در حوزه تولید و عرضه محصولات چوبی و متریال‌های دیگر حضور پیدا کرده است. این شرکت با ارائه محصولات باکیفیت، هر چیزی که از یک برند فوق‌العاده نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. محصولات زاگرس چوب تنوع بالایی دارند. این شرکت در سال 1395 آغاز به کار کرد اما در همین مدت زمان کوتاه، به دلیل خلاقیت عملکرد و استفاده از تجهیزات به‌روز، موفق شد تا بالاترین سطح کیفی را به مشتریان ارائه کند.

تولید ام دی اف و هایگلاس آلکی به‌عنوان دو محصول برجسته در این مجموعه شناخته می‌شوند. دیگر محصولات شرکت زاگرس چوب شامل ورق ام دی اف خام، ورق ام دی اف با روکش ملامینه پانو (PANO)، ام دی اف فوق برجسته (ACIS)، ام دی اف هایگلاس آلکی (ALKI) است. شاید جالب باشد که بدانید زاگرس چوب واردکننده بزرگ پارکت LVT و ADO است. به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت از این مجموعه خرید کنید. چرا که آگاهی از کیفیت جهانی و آشنایی با استانداردهای جهانی در تولید محصولات چوبی، یک نقطه قوت در این مجموعه است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: تفاوت کابینت ممبران و های گلاس

ام دی اف ایرانی

9. ام دی اف ایرانی پارسیان چوب

شرکت پارسیان چوب، به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه تولیدات چوبی و ام دی اف شناخته می‌شود. این شرکت از سال 1377 فعالیت خود را شروع کرد و خیلی سریع به یکی از برترین‌های این مارکت بدل شد. پارسیان چوب در همین زمان کم، به یکی از بزرگ‌ترین شرکای تجاری برندهای معتبری مثل AGT، کاستامونو، ASD، یلدیز اینتگره، دانگ گوآ، Pfleiderer و WQ در ایران تبدیل شده است.

در واقع، این برندها به واسطه همین مجموعه در ایران نمایندگی فعال ثبت نمودند و عملکردی حرفه‌ای به مشتریان ارائه نمودند. استفاده از دستگاه‌های پیشرفته برای تولید محصولات گوناگون، موجب شد تا سطح کیفی تمام متریال‌های این برند روزبه‌روز ارتقا پیدا کند. استفاده از برندهایی مثل AGT، کاستامونو، ASD و… برای فعالین این حوزه هزینه‌های گزافی به همراه داشت. به همین دلیل اکثر متخصصین با یک مقایسه ساده، متوجه کیفیت بالای محصولات پارسیان چوب شدند.

همین موضوع موجب شد تا این مجموعه جایگزین برتری برای این محصولات باشد. از جمله محصولات برتر این مجموعه می‌توان به ورق هایگلاس پانوتک (Pannotech) و ورق لمی گلاس (Lamigloss) اشاره کرد. این محصولات باکیفیت بالا و طراحی مدرن ارائه می‌شوند تا جایگاه بسیار ویژه‌ای در بازار ایران به خودشان اختصاص دهند.

برندهای ام دی اف

10. ام دی اف ایرانی فرامید

اگر قصد سفارش کابینت ام دی اف داشته باشید، نام فرامید یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایی است که از سوی سازندگان مطرح می‌شود. برند ورق ام دی اف فرامید از ترکیب دو اسم “فرید” و “امید” ساخته شده است و برندی اصیل و ایرانی است. این برند به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تجهیزات به‌روز، توانایی تولید محصولات باکیفیتی را دارا است.

فناوری‌های روز دنیا در تولید ورق ام دی اف، موجب ارتقا کیفیت، بهبود روند تولید و افزایش تقاضا می‌شود. به همین دلیل فرامید تبدیل به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های ساخت کابینت در ایران شده است.  چرا که کیفیت ارائه خدمات و گارانتی محصولات به شکلی است که معمولا متخصصین کمتر دچار دردسر دفرمگی یا خرابی ناشی از بی‌کیفیت بودن ام دی اف می‌شوند. مزیت اصلی ام دی اف فرامید مربوط به این است که از مغزی ام دی اف واناچای و روکش‌هایی باکیفیت بالا استفاده می‌کند.

همین موضوع موجب شده است تا محصولات فرامید شباهت بسیار جدی به محصولات برند ایتالیایی کلیاف داشته باشد. محصولات فرامید شامل سه دسته بسیار کاربردی است. دسته اول مربوط به ام دی اف‌هایی است که با تنوع بالای 200 رنگ و طرح تولید می‌شوند. این ام دی اف ها در ابعادی ۱۲۲ در ۲۸۰ در ۱۶ میلیمتر عرضه می‌شوند.

محصولات کنزو این برند ارای روکش چوب طبیعی هستند و از مغزی چندلایی استفاده می‌کند. رنگ پذیری بالا به‌وسیله رنگ‌های پلی‌اورتان شانس زیادی در اجرای جدیدترین مدل کابینت ایجاد کرده است. ضد آب شدن صفحه‌ها یکی دیگر از مزایای آن است. دسته سوم محصولات فرامید مربوط به هایگلاس است. ورق هایگلاس فرامید اخیرا در نمایشگاه وودکس ۲۰۲۳ معرفی گردیده است و ویژگی‌های خاص آن موجب جلب نظر مشتریان زیادی از سراسر دنیا شده است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: کابینت دستگیره مخفی

برندهای ام دی اف

11. ام دی اف ایرانی پاک چوب

برند پاک چوب یکی دیگر از گزینه‌های لیست برندهای ایرانی است. این برند فعالیت کاری خود را از سال 1374 در یک کارگاه کوچک در شهر شوش و سپس دزفول آغاز کرد. پس از این مدت زمان، تولید محصولات چوبی و متریال‌های متنوع، روند عملکرد این مجموعه بود. از سال 1387 پاک چوب موفق به اجرای خط تولید ورق ام دی اف و  ملامینه و نئوپان ملامینه شد. به این ترتیب جدیدترین و مجهزترین کارخانه در خوزستان راه‌اندازی شد.  این برند تجهیزات خود را از برترین تولید کنندگان تهیه می‌کند.

خط تولید ام دی اف پاک چوب با مکانیزه‌ترین توان امکان ارائه محصولات در بازار را دارد. به این ترتیب کافی است نگاهی هوشمندانه داشته باشید و برای یک تجربه عالی از این محصولات استفاده کنید.  محصولات برند پاک چوب شامل ورق ام دی اف ملامینه با ابعاد استاندارد و ضخامت‌های مختلف است تا برای هر هدفی قابل استفاده باشد.

 ورق نئوپان ملامینه این مجموعه به‌عنوان یکی دیگر از محصولات پر کاربرد در بازار شناخته می‌شود. ورق‌های هایگلاس، ورق ام دی اف سفید صابونی، پانل‌های پی وی سی و پی ای تی از جمله دیگر محصولاتی است که پاک چوب تولید و عرضه می‌کند. کیفیت بالا و ارائه خدمات بهینه به مشتریان، اصلی‌ترین دلیل جذب متخصصین به سمت این برند است.

12. ام دی اف ایرانی فومنات

شناسایی بهترین‌ها همیشه زمان‌بر است. اما در این بخش هر برندی که در حوزه MDF فعالیت می‌کند و کیفیت محصولات او مطابق با استانداردهای روز دنیا است، معرفی خواهیم کرد. برند ام دی اف فومنات متعلق به گروه صنعتی فومنات است. این برند از سال 1375 در استان گیلان آغاز به کار نموده است. محصولات فومنات تنوع بالایی دارد.

شما می‌توانید برای خرید انواع ام دی اف، نئوپان و ورق‌های خام هایگلاس و… از این برند استفاده کنید. کیفیت محصولات فومنات تاحدی مطلوب است که امکان مقایسه آن با گزینه‌های خارجی فراهم است. ورق نئوپان خام فومنات از محصولات بسیار باکیفیت این مجموعه است که موفق به جلب نظر افراد متخصص در حوزه دکوراسیون داخلی شده است. استفاده از فومنات در حوزه‌های مختلف موجب شده است تا نام و نشان این برند بسیار شناخته شده باشد. تولید انواع ورق هایگلاس از این برند، نیاز متخصصین را پاسخ می‌دهد. کیفیت بالای پرس و اجرای سطح صاف و بی‌نقص، یک انتخاب هوشمندانه را ترتیب خواهد داد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: قیمت ام دی اف

برندهای ام دی اف

13. ام دی اف ایرانی نقطه

اگر بخواهیم برترین‌های تولید کننده ‌ام دی اف در ایران را معرفی کنیم، قطعا به اسم شرکت چوب تراشه نقطه می‌رسیم. این مجموعه که تولید کننده ‌ام دی اف است، از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ابتدای به تولید رزین باکیفیت بسیار بالا پرداخته است و پس از آن وارد حیطه تخصصی تولید ام دی اف شده؛ بنابراین می‌توان مدعی شد که تجربه کاری بالا در کنار عملکرد حرفه‌ای بخش مهمی از ویژگی نقطه است. این برند با استفاده از تجهیزات پرس روز دنیا، ام دی اف با کیفیتی تولید می‌کند تا قابلیت بالایی در تحمل وزن دارد.

ضد خش بودن محصولات تولید شده توسط این مجموعه موجب جلب رضایت بسیاری از مشتریان است. به همین دلیل برای  استفاده در آشپزخانه و فضاهای داخلی این‌چنینی که رفت‌وآمد بالایی دارند و متریال تحت تاثیر فعالیت‌های مختلف قرار می‌گیرد، استفاده از این نوع متریال به‌شدت توصیه می‌شود. محصولات ام دی اف نقطه شامل ام دی اف خام با استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند.

استفاده از مواد اولیه عالی و باکیفیت در کنار روند هوشمندانه با تولید قوی، همگی از پارامترهای مهم در حوزه تعیین کیفیت است. این ام دی اف دامنه تنوع رنگ بالایی دارد. به همین دلیل متخصصین طراحی داخلی به‌راحتی می‌توانند از آن در فضاهای گوناگون استفاده کنند و طیف رنگی مدنظرشان را پیاده‌سازی نمایند. تولید ام دی اف براق، مات و… همگی از زیر مجموعه‌های ارائه شده توسط این مجموعه است.

برندهای ام دی اف

14. ام دی اف ایرانی سابین

برند ام دی اف سابین با بیش از سال‌ها تجربه در حوزه چوب، یکی از برترین تولیدکنندگان ام دی اف ایرانی است. شما به‌راحتی می‌توانید از این مجموعه استفاده کنید و کیفیت را لمس کنید. وجود کادر مجرب و متعهد در سابین همراه با نیروهای خلاق، موجب شده است تا روند رشد این برند در سطح مطلوبی قرار گیرد. تولید محصولات متنوع از برند سابین در کنار حفظ کیفیت از جمله مواردی است که بسیار به آن پرداخته شده است.

 در سابین، محصولات متعددی تولید و عرضه می‌شود که هرکدام براساس نیاز بازار و تقاضای مشتریان ارائه می‌گردد. سابین تاکید دارد که اصلی‌ترین هدف این مجموعه جلب رضایت مشتریان است. به همین دلیل توانایی بالایی در جلب این رضایت وجود دارد. حفظ کیفیت اصلی‌ترین راهی است که می‌تواند در ذهن مشتری اعتمادسازی کند. براین‌اساس، ضروری است که با شناخت برند اقدام به بررسی محصولات متنوع کنید تا برای مواقع خاص در دکوراسیون داخلی یا آشپزخانه، از هرکدام بنابر شرایط استفاده کنید.

15. ام دی اف ایرانی نوین چوب

شرکت نوین چوب به‌عنوان یکی از شناخته شده‌ترین تولید کنندگان ورق ام دی اف در اهواز معرفی می‌شود. ام دی اف ایرانی نوین چوب یکی از ده‌ها شرکت فعال و باکیفیت ایرانی است که محصولاتی در رتبه جهانی تولید و عرضه می‌کند. این مجموعه با تمرکز بر افزایش کیفیت و رقابت با برندهای خارجی، جدیدترین تکنولوژی تولید ام دی اف را به کار گرفته است.

شما به‌راحتی می‌توانید با یک مقایسه ساده از ورق ام دی اف نوین چوب، به کیفیت فوق‌العاده آن پی ببرید. محصولات قابل ارائه از این برند شامل ورق ام دی اف ملامینه، ورق نئوپان ملامینه، ورق پی وی سی‌های گلاس، صفحات لبه گرد پست فرمینگ و ورق ام دی اف سینکرونایز است که در سطح بازار قابل دسترس خواهد بود.

ورق ام دی اف این برند با چگالی بالایی تولید می‌شود و تحمل وزن خوبی دارد. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده از آن در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی استفاده کنید و جلوه بی نظیری را تجربه کنید. ورق PVC و های گلاس در نوین چوب، با سطحی براق و باکیفیت ارائه می‌شود تا امکان تولید لوازم دکوراتیو فراهم گردد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: تفاوت کابینت ممبران و وکیوم

برندهای ام دی اف

16. ام دی اف ایرانی ملامین سازه شرق

گروه صنعتی ملامین سازه شرق با نام تجاری آرکا شناخته می‌شود. این مجموعه با فعالیت بسیار طولانی مدت از سال 1346 در شهر مشهد فعالیت خود را آغاز کرد. ام دی اف ایرانی تولید شده توسط این مجموعه کیفیت بسیار مطلوبی دارد و برای استفاده در هر حوزه‌ای مناسب است. ام دی اف تولید شده توسط گروه صنعتی آرکا، با تکنولوژی‌های پیشرفته کشورهایی مثل آلمان، ترکیه، تایلند، مالزی و چین قابل رقابت است. روند تولید و پرس‌کاری چوب در این مجموعه به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

لذت بردن از جزییات طراحی و اجرای ام دی اف تاحدی چشم‌گیر است که می‌توانید برای هر نوع کاربردی از آن‌ها استفاده کنید. محصولات این گروه شامل تولید روکش طبیعی چوب آرکا، ورق ام دی اف با ضخامت 3 میلیمتر، ورق ام دی اف ملامینه و ورق ام دی اف برجسته (سینکرونایز) آرکا است. با کمک تکنولوژی‌های پیشرفته و فناوری‌های مدرن و نوین، به‌راحتی می‌توانید از محصولات این مجموعه استفاده کرده و رضایت خوبی را تجربه نمایید. در نظر گرفتن استانداردهای بین‌المللی در این مجموعه موجب شده است تا بتوانند صادرات خوبی را تجربه کنند.

بدیهی است که این سطح کیفیت موجب بهبود روند رقابت با ام دی اف خارجی خواهد شد. از دیگر محصولات این گروه می‌توان به تولید ورق ام دی اف برجسته اشاره کرد که دارای طرح‌ها و الگوهای بسیار جذاب و طبیعی است.

17. ام دی اف ایرانی پارکو

در لیستی که از برترین برندهای ام دی اف در ایران ارائه می‌کنیم، شرکت پارکو نیز حضور دارد. این برند سابقه بالایی در تولید محصولات چوبی دارد. تولید ام دی اف در مجموعه پارکو به گونه‌ای است که می‌توانید با خیال آسوده از کیفیت محصولات آن اطمینان حاصل کنید. پارکو در سال 1393 در فیلد تولید ام دی اف آغاز به کار کرد.

 به ادعای این مجموعه، کارخانه تولید MDF پارکو یکی از بزرگ‌ترین کارخانجات تولیدی در خاورمیانه است. این کارخانه در استان گیلان واقع شده است و امامی ماشین‌آلات پیشرفته اروپایی در آن ارائه خدمت می‌کنند. به همین دلیل کیفیت MDF تولیدی توسط این مجموعه بسیار بالا است. محصولات شرکت پارکو شامل انواع MDF و HDF باکیفیت بالا و کاربردهای متنوع است. شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از MDF تجربه مطلوبی کسب کنید و از کیفیت بالای آن استفاده نمایید. MDFها با روکش PVC بهترین گزینه برای اجرای لوازم دکوراتیو است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: تفاوت کابینت مدرن و کلاسیک

 

برندهای ام دی اف

18. ام دی اف ایرانی سیتک

شرکت سی تک پارسیان با برند ورق ام دی اف سیتک کار خود را آغاز نمود این برند از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود متمرکز بر تولید ورق ام دی اف و هایگلاس آغاز کرد. از روند عملکرد این مجموعه، رشد و پیشرفت دستگاه‌های تولیدی و تجهیزات کاملا مشهود است. کیفیت بالای ورق ام دی اف، هایگلاس ساده، ورق ام دی اف هایگلاس طرح چوب، ورق ام دی اف فانتزی، ورق ام دی اف هایگلاس سوپر مات و ورق ام دی اف هایگلاس متالیک همگی تضمین شده است.

ورق ام دی اف هایگلاس ساده سیتک، محصولی باکیفیت عالی است که برای استفاده در سطوح صاف و براق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه با در نظر گرفتن چالش‌های طراحی و ساخت زیباترین محصولات دکوراتیو، انواع ورق را تولید می‌کند. طرح و نقش‌های متنوع در برند سیتک، به‌خوبی نیاز طراحان و متخصصین این حوزه را پاسخ می‌دهد. ورق ام دی اف هایگلاس فانتزی سیتک، با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، امکان ایجاد دکوراسیون‌های خلاقانه و منحصر به فرد را برای متخصصین طراحی داخلی فراهم می‌کند.

این محصولات از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار هستند و می‌توانند به‌عنوان بخش مهمی از تزئینات یک فضا خودشان را نشان دهند. در این میان انواع ورق ام دی اف هایگلاس سوپر مات سیتک، با دارابودن سطحی مات و ضد انعکاس، یک دیزاین بی نظیر خلق می‌کند که برای نواحی که نورپردازی خوبی دارند و از پنجره‌ها به بهترین شکل نور دریافت می‌کنند، بهترین گزینه است. ورق MDF هایگلاس متالیک سی تک، با دارابودن انواع رنگ و طرح، یکی از بی‌نظیرترین نمونه‌های ایرانی است که برای دیزاین نواحی خاص استفاده می‌شود.

   برندهای ام دی اف

19. ام دی اف ایرانی لوکس پنل

در لیست برترین برندهای ایرانی ام دی اف، باید به برند لوکس پنل اشاره کنیم. این برند که با نام لاتین Luxe Panel شناخته می‌شود، از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. ام دی اف ایرانی لوکس پنل با پشتکار متخصصین خود موفق شد در مدت زمان کوتاهی از شروع فعالیت، محصولات برتری تولید کند که هرکدام حال و هوای خاص خودشان را دارند.

پخش پروفیل‌های ام دی اف، پخش ورق ام دی اف و دکوراسیون داخلی در کنار تامین متریال ام دی اف برای است هر نوع دکور، اکسسوری و کابینت، از جمله اقداماتی است که در این مجموعه رقم خورده است. ورق ام دی اف ملامینه، ورق هایگلاس و ورق ام دی اف سفید صابونی از تولیدات مشهور لوکس پنل محسوب می‌شوند.

تولید ورق ملامینه نیز بخش مهمی از عملکرد این مجموعه است.  ورق‌ها دارای روکش ملامینه هستند و طرح و نقش‌های خاصی به همراه دارند. ارائه ورق هایگلاس لوکس پنل برای تولید و عرضه محصولات یونیک و خاص به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است. ارائه انواع ام دی اف سفید صابونی برای استفاده در نواحی داخلی باکس کابینت، موجب شده است تا رنگ و بویی از استحکام و کیفیت برا‌یتان قابل لمس باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: محاسبه متراژ کابینت

برندهای ام دی اف

20. ام دی اف ایرانی چهلستون

یکی دیگر از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید MDF ایرانی، مربوط به چهلستون است. این مجموعه با بیش از ۹ میلیون متر مربع تولید سالانه، به‌عنوان یک گزینه برتر در این لیست قرار می‌گیرد. برند چهلستون در اصفهان فعالیت می‌کند و متریال‌های باکیفیت از نئوپان، ام دی اف و ملامینه تولید می‌نماید. این برند در سال ۱۳۸۶ در اصفهان کار خودش را شروع کرد.

شاید جالب باشد که بدانید عملکرد این تیم تا حدی قوی است که به‌عنوان واردکننده متریال نیز فعالیت می‌کنند. محصولات برند ام دی اف چهلستون، شامل انواع مختلف ورق ام دی اف ملامینه است که در ابعاد گوناگون و ضخامت‌های مختلف تولید و عرضه می‌گردد. این ورق‌ها باکیفیت بالایی حاضر می‌شوند تا در مقابل نمونه‌های خارجی خودشان، حرفی برای گفتن داشته باشند.

  برای سفارش انواع کابینت آشپزخانه مانند کابینت نئوکلاسیک ، کابینت مدرن، کابینت انزو پولیشی ، کابینت پلی اورتان ، کابینت پلی استر ، کابینت ام دی اف ، کابینت وکیوم ، کابینت ممبران ، کابینت پی وی سی و کابینت هایگلاس با ما در پرهام دیزاین در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستوجو
دسته بندی ها
مقالات مرتبط